Sunday, July 31, 2011

První den v práci

Ráno mě vyzvedl Shariyar, mezitím jsem se o něm dozvěděl, že je to nejhorší mentor, jakého jsem mohl dostat. Přišel o hodinu a půl později, ale to tady nic neznamená.
Při kupování sim karty, jsem musel odevzdat kopii víza, pasu, řidičáku, potvrzení z univerzity a něco jako doporučující dopis. Pak jsem jim tak otiskl všechny svoje prsty, zaplatil hromadu peněz a za 10 hodin jsem mohl telefonovat. Jak jednoduché.
Můj supervizor se jsmenuje Prof.Dr. Soleimani. Je to asi 70 letý profesor. Když spolu někam jdeme, mám z něj pocit, že jsem jen jeho reklama. Za první den mě představil asi 30 lidem, já jsem jen dokola opakoval salam aleikum, nice to meet you atd.
Pro profesora pracují dva doktorandi Mohammed a Mahad, budu pracovat s nima. Blbý je, že skoro neumí anglicky, jsou to profesorovi vlezdozadkové a není s nima žádná sranda. Ale zase mě berou jako studenta za západu a chovají se ke mně s obrovským respektem. Snaží se vyrábět solar cells, což jsou vlastně krystaly, které fungují jako fotovoltaika. Snaží se to udělat tak, aby to bylo co nejlevnější a přeměna co nejefektivnější. Já jim s tím mám pomáhat, ale zatím moc nevím jak, protože se v tom skoro vůbec nevyznám.

No comments:

Post a Comment